Окрім опалення та електрики нам треба було подбати ще про декілька моментів.
Про зв’язок – у разі відсутності мережі. Незважаючи на те, що БЦФ має договори з трьома інтернет-провайдерами та оптоволоконне підключення, існувала ймовірність втрати зв’язку через відключення електрики у провайдерів. Тому менеджментом компанії заздалегідь було прийняте рішення про встановлення та підключення Starlink. Звісно, цього не вистачило б для повноцінної роботи, але дозволяло працювати в ургентному режимі.
Крім того, БЦФ сформував запас технічної і питної води та закупив декілька біотуалетів на випадок відключення міського водопостачання й каналізації.
Ми провели опитування серед співробітників про їхні плани на випадок тривалого блекауту. З’ясувалося, що частина людей сподівалася прийти до офісу і деякий час, за можливості, мешкати там. Нам довелося врахувати цей можливий сценарій розвитку подій: було закуплено обладнання для приготування їжі та облаштування спальних місць, розрахованих на певну кількість людей.
Таким чином, в листопаді 2022 БЦФ був готовий працювати майже автономно. Це був повноцінний пункт незламності. Зараз ми можемо сказати, що взимку 2022/2023 запаси води, біотуалети та Starlink не стали в нагоді, але попереду новий невизначений зимовий сезон, до якого ми вже готові.